aTKn94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alanya, Antalya Otel Tavsiyeleri
26
●1.107
- 03-07-2017, 18:13:25"ironi" yaptığın ruslar zaten 7bin verdiğin 15 bin e çıkan otellere senin orada ödediğin su parasına kalıyorlar. Sizin gibiler olmasa o oteller batarOdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2017, 18:26:23Eziklendiğin de ağlayıp anne kucağına giden çocuklar gibi ne bu söyleyecek laf bulamamışta engelliyorum diyor engellemesen ne olacak beyin fakiriOdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce imzamı oku anla daha sonra kendi profiline girip kullanıcı adına bak ve kendini engellemeye çalış
Dünkü b-ok gelmiş zeka edebiyatları yapıyor
- 05-07-2017, 04:27:12haha seni de beğenmemiş allahın komisyoncusuGuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
listeye aldım bu embesili. dünya küçük elbet bi yerde denk gelir. - 06-07-2017, 11:38:54Alanyaya gitmeyinde nereye gidiyorsanız gidin
Tam turist memleketi olmuş burası bir kere daha gelmiştim bu iki oldu dahada gelmem. Denizide çok kötü malesef. Tatil yapacaklar side, belek, kemer, kaş, bodrum buraları değerlendirsin bence.
- 12-07-2017, 14:13:53Evet arkadaşlar, gittim geldim.
Kleopatra Beach Hotel'e gittik. Otel tam rezalet. Soğuk meşrubat bulamıyorsunuz. Soğuk su bile yok. Her şey sıcak. Oda da mini bar var içi boş. Su koymuyorlarmış.
3 arkadaş gittik. 3 valiz vardı. Tek valizi alıp taşıyan görevli arkadaş bide bahşiş istedi. O kadar rahat ki bu arkadaş. Klimanın kumandası bozuktu. Servisi çağıracağım demişti. Bahşiş vermeyince çağırmadı tam rezalet.
Kısaca aile gidilebilecek bir otel değil. Arkadaş ortamıyla gidilir ve çok güzel eğlenilir. Oteldeki animatörler her gece 25 tl karşılığında Alanya'nın en güzel partilerine, gece kulüplerine götürüyor. Otelin tek beğendiğim yanı bu. Servisle gidip servisle geliyorsunuz. İlk içecek ücretsiz
Bunun dışında çok rus var. İngilizce'niz (bide Rusça varsa efsane olur
) iyi ise tatiliniz daha güzel geçebilir ve güzel hatunlarla vakit geçirebilirsiniz.
Denize gelecek olursak yüzme bilmeyen için kötü. Çünkü kıyılar taşlık. Çukurlar var. Denizi çok beğenmedim. Ama eğlence için gidiyorsanız kesinlikle gidilir. Özellikle Robin Hood çok güzel bir gece kulübü
Seni de engelleyeyim gereksiz adsensçi
böyle temiz, alkolü ve yemeği düzgün
) iyi ise tatiliniz daha güzel geçebilir ve güzel hatunlarla vakit geçirebilirsiniz.