Merhaba,
Elinde fazlalık dizüstü bilgisayarı yada çalışır şekilde kasası olan bilgisayar olan varsa mesaj ata bilir mi
İnternet e girse yeterli özellik aramıyorum
Fazlalık kasası yada dizüstüsü olan?
2
●172
- 19-06-2017, 12:11:26
- 19-06-2017, 13:14:18@HazarHizmet ; Hayırdır hocam ne yapacaksınız elimde bir cihaz var dış kasası çok iyi değil ama çalışmayan aksamıda yok. Dell 14 ekran n4030 ram yükseltmesi yapıdlı galiba 4 gb yapmıştım . Kulanmıyorum duruyor kenarda uygun fiyata verebilirim .
https://forum.donanimhaber.com/satil...-hdd--61271614
Hdd ve ram değişik yükseltilmiştir . - 19-06-2017, 13:30:13Uzun süredir kullanmadığım pc
pc bilgileri:https://i.hizliresim.com/bJqYJZ.png
https://i.hizliresim.com/0mvylB.png
https://i.hizliresim.com/4b701G.png
https://i.hizliresim.com/JnR3qQ.png
pc resimleri:https://i.hizliresim.com/0mvNXV.jpg
https://i.hizliresim.com/JnRk9E.jpg
https://i.hizliresim.com/zr8lZg.jpg
Not:dvd rom açılmıyor. Ön 1-2 girişi çalışmıyor(usb). Onun dışında bildiğim bir sorunu yok. Bu haliyle internet kullanımı için ideal