• 09-04-2017, 13:11:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Zomato üyeliği olan ve kullanan arkadaşlar varsa konuya yazabilir mi veya bana pm atabilir mi?

    teşekkür ederim
  • 09-04-2017, 13:22:08
    #2
    sorun nedir ?