• 25-03-2017, 18:07:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    İstanbul'daki evimden bir kısım eşyaları Antalya Alanya'daki evime getirtmek istiyorum.
    Nakliyat firmaları 1.000tl civarlarında fiyat veriyorlar. İstanbul'dan Antalya, Manavgat, Alanya civarlarına gelip giden tır, kamyon filan bazen boş sefer yapıyor bunları bulsam daha uygun fiyata gelebilir diye düşünüyorum, nasıl bulabiliceğim hakkında fikir sahibi olan varmı? Yada daha önce ucuz yollu eşyalarını taşıtan oldumu?

    Gelecek olan eşya 1 köşem koltuk 1 çift kişilik koltuk 1 tek kişilik baza.

    Teşekkürler.
  • 26-03-2017, 12:05:35
    #2
    etasimacilik.com dan da teklif alabilirsin
  • 26-03-2017, 12:29:29
    #3
    UlusLab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    İstanbul'daki evimden bir kısım eşyaları Antalya Alanya'daki evime getirtmek istiyorum.
    Nakliyat firmaları 1.000tl civarlarında fiyat veriyorlar. İstanbul'dan Antalya, Manavgat, Alanya civarlarına gelip giden tır, kamyon filan bazen boş sefer yapıyor bunları bulsam daha uygun fiyata gelebilir diye düşünüyorum, nasıl bulabiliceğim hakkında fikir sahibi olan varmı? Yada daha önce ucuz yollu eşyalarını taşıtan oldumu?

    Gelecek olan eşya 1 köşem koltuk 1 çift kişilik koltuk 1 tek kişilik baza.

    Teşekkürler.
    Ben Antalya Ayvalık taşındım.Firma ve fiyat iyidir
    http://korfeznak.com
  • 26-04-2017, 20:05:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    www.evdenevetasimacilik.gen.tr buraya yazabilirsiniz
  • 27-04-2017, 09:21:51
    #5
    1000 tl de kötü fiyat değilmiş yalnız. Şu anda burda şehiriçi taşımaya bile 600-700 fiyat çekiyorlar.
  • 27-04-2017, 11:27:58
    #6
    Platin üye
    bence 1000 lira cok iyi. denizliden didime bir tane buzdolabı için 400 lira para verdik. fiyatlar cok degisken en uygunu 400 lira idi. oda didime gezmeye gitti adam doblo ile taşıdı yarısı dışarıdaydı dolabın fiyat gayet uygun
  • 27-04-2017, 23:16:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    oldukça uygun fiyatlı bir yer buldum bu istikamette sevkiyat tarihi bekliyorum teşekkür ederim herkese