PTT Kargo ile sözleşmeli çalışan var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PTT Kargo ile sözleşmeli çalışan var mı?
9
●
574
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
PTT Kargo ile sözleşmeli çalışan var mı?
1
2
25-03-2017, 12:22:24
#10
mutluolmakicin
AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu açıkken bende sormak istiyorum. PTT ile kapıda ödeme yapabiliyoruz, fatura falan istemiyor üstelik. Bu diğer kargo firmalarında da geçerlimi?
Son düzenlemelerden sonra istiyordu. Şu an istemiyor mu?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler