AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu açıkken bende sormak istiyorum. PTT ile kapıda ödeme yapabiliyoruz, fatura falan istemiyor üstelik. Bu diğer kargo firmalarında da geçerlimi?
Son düzenlemelerden sonra istiyordu. Şu an istemiyor mu?