• 19-02-2017, 23:28:15
    #19
    Hocam Bak Astra K 'da öneririm. Bende 1.4 Turbo var benzinli 2 sıkıntım var 1. bazen şanzuman ilkel kalabiliyor ama şöyle bir şey var fr golf çok rahat alır scirocco ilede kafa kafaya gider. Birde benzini su gibi içer hocam sakin kullanmazsan. Yine detaylı bilgi istersen yardımcı olurum
  • 20-02-2017, 00:33:04
    #20
    Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam hangi modeli kullanıyorsunuz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:01:46 -->-> Daha önceki mesaj 08:59:57 --

    Gts modelini hocam 160hp+otomatik dsg7
  • 20-02-2017, 09:56:58
    #21

    Görsel temsili bizim araç değil.
    2011 model Audi A3 1.4 TFSI Sline panaromik cam tavanlı aldık arkadaşa. Araba acayip keyifli kesinlikle tavsiye ederim hocam. Bence diğer arabalara göre çok yakışıklı
  • 20-02-2017, 11:01:37
    #22
    Selamlar,

    Düşünürseniz satıyorum 68.500.

    2013 model 2014 Ocak trafiğe çıkışlı. Air suspansiyon, 18" KÖNIG jant, navigasyon, simota carbon hava filtresi, full bodykit+spoiler. vs vs.


  • 20-02-2017, 11:14:27
    #23
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Düşünürseniz satıyorum 68.500.

    2013 model 2014 Ocak trafiğe çıkışlı. Air suspansiyon, 18" KÖNIG jant, navigasyon, simota carbon hava filtresi, full bodykit+spoiler. vs vs.


    Aşırı modifiyeli hocam bana göre
  • 21-02-2017, 20:47:48
    #24
    RCZ'den uzak, Scirocco'yaa yakın

    EK OLARAK: 2012 Toyota Vitz kullanıyorum, öğrenciler için ideal bir araç. 100 KM/7 LT ortalama ile Kurşunsuz 98 kullanıyorum. Aracı Kıbrısta yaşadığım için Kıbrıstan aldım, 8500 STG fiyat hiç fenaa değildi. Ayrıca en dolu modeli..
  • 22-02-2017, 10:55:53
    #25
    Platin üye
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Düşünürseniz satıyorum 68.500.

    2013 model 2014 Ocak trafiğe çıkışlı. Air suspansiyon, 18" KÖNIG jant, navigasyon, simota carbon hava filtresi, full bodykit+spoiler. vs vs.


    hocam daha öncedende görmüştüm arabayı, zaten honda civic hastasıyım, bunun ayrı hastasıyım allah kaza bela vermesin, biz de de egea var sonraki durak cc inşallah

    konu sahibi arkadaşa gelince, seatıda beğeniyorum ama scirocco daha bi hoş spor geliyor gözüme, teknik olarak ise bir bilgim malesef yok.

    tercih yapacak olsaydım sciroccodan yana olurdu tercihim. şimdiden hayırlı olsun
  • 22-02-2017, 17:04:10
    #26
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam daha öncedende görmüştüm arabayı, zaten honda civic hastasıyım, bunun ayrı hastasıyım allah kaza bela vermesin, biz de de egea var sonraki durak cc inşallah

    konu sahibi arkadaşa gelince, seatıda beğeniyorum ama scirocco daha bi hoş spor geliyor gözüme, teknik olarak ise bir bilgim malesef yok.

    tercih yapacak olsaydım sciroccodan yana olurdu tercihim. şimdiden hayırlı olsun
    Teşekkür ederim güzel yorumunuz için hocam.