Merhaba,
Geçtiğimiz haftalarda e-mailimi değiştirdim. Eski domaine sahip olmadığım için yeni bir domainimin uzantısı ile değiştirdim fakat halen eski maile mail gittiği yazıyor. Yani ben xyz@abc olan mail adresimi abc@xyz olarak değiştirdim halde özel mesaj geldiğinde, konularıma cevap geldiğinde halen eski mail adresime bildirim geliyor. Bu giriş yöntemlerinde herhangi bir sorun yaşatır mı? Hesabımızı eski mail adresimizin olduğu domainin sahibi alabilir mi? R10.net telefon onayı ile giriş yapma seçeneği var mı, ne zaman gelir?
R10.net email güvenlik açığı mı?
0
●218