• 06-02-2017, 15:31:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    adanali_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam geçmişte çokça çürük dişim vardı dün bundanda konu geçti sanırım bununla alakalı Sağolun hocam rahatladım
    Merhaba hocam bence burada rahatlamak yerine doktora gidip gerçeğini öğrenebilirsiniz. Çünkü bu işlerde zaman ve erken teşhis çok önemli. saygılar
  • 06-02-2017, 16:20:30
    #11
    Abartma yahu. Sen zaten zorla kanser edersin kendini Git doktara baksınlar. Yağ bezesi olabilir.
  • 06-02-2017, 16:48:02
    #12
    WWT
    Üyeliği durduruldu
    Afedersiniz de doktora neden gitmiyorsunuz? Biz burada muayene edemiyoruz malesef sizi.
  • 06-02-2017, 17:05:08
    #13
    12 yaşına gelene kadar boğazımda hep bezeler çıkardı.
    Korkmayın bir süre sonra gidiyorlar. Yine de en sağlıklı bilgiyi doktora başvurarak alabilirsiniz.
  • 06-02-2017, 17:16:53
    #14
    size bir bilgi vereyimde gülün,çünkü bende gülmüştüm

    çocukluğumda yoktu ama 14-15 yaşlarında başladı boynumda sırayla 5 adet siyah et beni vardı,ilk başlarda rahatsız etmiyordu,sonraları ergenlik vs girince lakos yaka giyemez olmuştum direk karşıdan görünüyordu ve iğrenç bir görüntü oluyordu denize gittiğimde dahada vahim bır durum almaya baslamıstı, yıllardır aldırayım bunları dıye dusunuyordum ama bı kac ınsandanda iyi huylusu kötü huylusu kanserlisi olanı var vs şeklinde duyum aldığımdan bende korkup gıtmemıstım doktora taaki geçen sene ye kadar,ankara akay hastanesınde bır ısım vardı,hemen gırıştede lazerepilasyon vsvs bişeyler yazdıgını gorunce gırdım sordum oradakı bayan ayaküstü boynuma baktı hmm alınabilir tanesı 250 tl den alınır dedı nedıyor bu dedım ıcımden 250x5=1250 tl

    aradan 3-5 ay geçti medicalpark hastanesıne baska bır saglık sorunumdan dolayı dermetoloğa gitmiştim koltuğa oturdum doktor bu boynundakıler ne ? neden aldırmadın dedi,doktor bey ihmalkarlık dedim dur ben alayım dedi,inanamazsınız 5 tane beni 3 dakika içerisinde hiç acı bile çekmeden ücret bile ödemeden araya kaynattım ve kurtuldum

    belki sizinki gibi değildir ama çevredekilere aldanmayın bence sizde bir dermetoloğa gidin..
  • 07-02-2017, 05:01:35
    #15
    @tolgasen; doktordur. Verdiği bilgilere rahatlıkla güvenip bozuk durumda olan moralinizi yerine getirecek bilgileri söylemiş zaten ki, soru sorup ona göre hareket ediyor. Ha yok benim aklımda kalır diyorsanız doktora başvuracaksınız.