size bir bilgi vereyimde gülün,çünkü bende gülmüştüm
çocukluğumda yoktu ama 14-15 yaşlarında başladı boynumda sırayla 5 adet siyah et beni vardı,ilk başlarda rahatsız etmiyordu,sonraları ergenlik vs girince lakos yaka giyemez olmuştum direk karşıdan görünüyordu ve iğrenç bir görüntü oluyordu denize gittiğimde dahada vahim bır durum almaya baslamıstı, yıllardır aldırayım bunları dıye dusunuyordum ama bı kac ınsandanda iyi huylusu kötü huylusu kanserlisi olanı var vs şeklinde duyum aldığımdan bende korkup gıtmemıstım doktora taaki geçen sene ye kadar,ankara akay hastanesınde bır ısım vardı,hemen gırıştede lazerepilasyon vsvs bişeyler yazdıgını gorunce gırdım sordum oradakı bayan ayaküstü boynuma baktı hmm alınabilir tanesı 250 tl den alınır dedı nedıyor bu dedım ıcımden 250x5=1250 tl
aradan 3-5 ay geçti medicalpark hastanesıne baska bır saglık sorunumdan dolayı dermetoloğa gitmiştim koltuğa oturdum doktor bu boynundakıler ne ? neden aldırmadın dedi,doktor bey ihmalkarlık dedim dur ben alayım dedi,inanamazsınız 5 tane beni 3 dakika içerisinde hiç acı bile çekmeden ücret bile ödemeden araya kaynattım ve kurtuldum
belki sizinki gibi değildir ama çevredekilere aldanmayın bence sizde bir dermetoloğa gidin..