Boyunda beze (kanser olabilir mi?)
14
●1.108
- 06-02-2017, 14:48:22Üyeliği durdurulduArkadaşlar benim boynumda 2-3 tane beze var bir tanıdığında öyle varmış doktora gittiğinde kanser çıkmış çok korkuyorum lütfen yardım edin ağrı vs yok lütfen yardım edin kanser olabilir mi
- 06-02-2017, 14:53:09Dur hocam panik yapma. Her şişlik kanser olacak diye birşey yok. İnternette okuduğun her şeye öyle hemen inanma.

Bir kaç soru sorayım, ona göre yönlendireyim seni.
- Ne zamandır var şişlikler?
- Boyutları ne kadar? Küçük bilye kadar, fındık kadar, ceviz kadar vs.
- Ani ve aşırı kilo kaybın var mı? (1 - 2 ayda 10 - 20 kilo kadar)
- Gece aşırı terleme var mı? Terlemeden kastım yatağı veya kıyafetlerini ıslatacak kadar. - 06-02-2017, 14:59:37Üyeliği durduruldukonu sahibinin izniyle bende yanıtlamak istiyorum bu sorularınızı bendede kafada şişlikler var gece aşırı terleme bazen oluyor mesela dün oldu aşırı kilom var fakat ani kilo kaybım yok son 1 haftadır şişlikler var boyutları şuanda küçük benim saçım çok çabuk yağlanıyor yani duştan sonra max 2 gün ya dayanıyor yada dayanmıyor yağ bezesi olduğunu düşünüyorum ek olarak şunuda belirtmek istiyorum insanların psikolojisi gerçekten bitik durumda bende birşey olduğunda herşeyin en kötüsünü düşünüyorum acaba bendedemi var vs. diye haberlerde diyaliz hastası çıkıyorr benemi böyleyim diye düşünüyorsun durduk yere moralini bozuyorsun psikolojimiz gitgide kötüye gidiyor ne yazıkki buna ülkede yaşanan olaylar en büyük destekçisi bu durumuntolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2017, 15:01:53Üyeliği durdurulduÇok kötü oldum hocam bilmiyorum ne yapacağımıtolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Ailemden aldığım bilgiye göre 3-4 yıldır var fakat 7-8 tane varmış şimdi 2 adet var
- Boyutları fındık kadar yani büyük değil
- Kilo konusunda sıkıntı yok yıllardır orantılı
- Aşırı terleme veya terleme yok - 06-02-2017, 15:05:27Kafadaki şişlikleriniz ile arkadaşın bahsettiği şişlikler farklı hocam. Arkadaşın şişlik diye bahsettikleri muhtemelen lenf nodları. Lenfadenopati deniyor bu duruma.Destperav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin bahsettiğiniz şişlikler dediğiniz gibi yağ bezesi olabilir, onlar kanser dokusu değildir. İçiniz rahat olsun.
3 - 4 yıldır varsa onlar öyle kalır, kanser dokusu değildir hocam. Aşırı kilo kaybınız ve terlemenizden birisi önemliydi siz ikisinede yok dediniz. İçiniz rahat olsun, sıkıntılı bir durum görünmüyor.adanali_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden çıkmıştır sorusuna gelince; boyundaki şişlikleriniz lenf nodülü dediğimiz küçük düğümler. Bunlar enfeksiyonda vs büyüyebiliyor. Sizde çürük dişiniz varsa veya geçmişte çürümüz, apse yapmış bir dişiniz varsa şişmiştir ve öylece kalmıştır. Endişe etmenize gerek yok.
- 06-02-2017, 15:06:44Üyeliği durdurulduEvet hocam geçmişte çokça çürük dişim vardı dün bundanda konu geçti sanırım bununla alakalıtolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam rahatladım
- 06-02-2017, 15:07:33Geçmiş olsun, herşeyi kötü düşünmeyin hemen.adanali_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2017, 15:08:33Üyeliği durdurulduŞişlikleri aldırmak ve sonrasında dikiş işlemleri zorlumudur peki hocam bilginiz varmı acabatolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2017, 15:09:21Diş çekilmesi kadar basit bir işlem hocam.Destperav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
