Dur hocam panik yapma. Her şişlik kanser olacak diye birşey yok. İnternette okuduğun her şeye öyle hemen inanma.
Bir kaç soru sorayım, ona göre yönlendireyim seni.
- Ne zamandır var şişlikler?
- Boyutları ne kadar? Küçük bilye kadar, fındık kadar, ceviz kadar vs.
- Ani ve aşırı kilo kaybın var mı? (1 - 2 ayda 10 - 20 kilo kadar)
- Gece aşırı terleme var mı? Terlemeden kastım yatağı veya kıyafetlerini ıslatacak kadar.
konu sahibinin izniyle bende yanıtlamak istiyorum bu sorularınızı bendede kafada şişlikler var gece aşırı terleme bazen oluyor mesela dün oldu aşırı kilom var fakat ani kilo kaybım yok son 1 haftadır şişlikler var boyutları şuanda küçük benim saçım çok çabuk yağlanıyor yani duştan sonra max 2 gün ya dayanıyor yada dayanmıyor yağ bezesi olduğunu düşünüyorum ek olarak şunuda belirtmek istiyorum insanların psikolojisi gerçekten bitik durumda bende birşey olduğunda herşeyin en kötüsünü düşünüyorum acaba bendedemi var vs. diye haberlerde diyaliz hastası çıkıyorr benemi böyleyim diye düşünüyorsun durduk yere moralini bozuyorsun psikolojimiz gitgide kötüye gidiyor ne yazıkki buna ülkede yaşanan olaylar en büyük destekçisi bu durumun