• 17-01-2017, 11:59:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    S.a arkadaşlar,
    anlaşacak kadar derdimi anlatacak, derdini anlayacak kadar en düşük seviyedeki ingilizceyi nasıl öğrebilirim?
    Bunla ilgili bir set bilgisi olan var mı?
  • 17-01-2017, 13:01:17
    #2
    İngilizce okuduğunu anlamak çalışarak bir şekilde halledilebilse de konuşabilmek için pratik yapmanız gerekiyor. Bazı kurslar var sizinle skype üzerinden birebir ingilizce konuşarak öğretiyor onu araştırın. Para vermek istemiyorsanız da internetten yabancı arkadaşlar bulmaya çalışın. 4-5 arkadaşınız olsa, her gün biriyle sohbet etseniz birkaç aya derdinizi anlatacak seviyeye gelirsiniz.
  • 17-01-2017, 14:37:00
    #3
    Yabanci oyun oyna. Hic bilgin yoksa translate kullanarak insanlarla iliski kurmaya calis. Karsindaki insanlarin verdigi cevaplar belli bir sure sonra kafanda yer ediyor.
  • 17-01-2017, 17:08:22
    #4
    Bende İstanbul'da dil kursu bakıyorum.
    Önerebileceğiniz yerler var mı?
  • 17-01-2017, 23:19:08
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende İstanbul'da dil kursu bakıyorum.
    Önerebileceğiniz yerler var mı?
    yok
  • 17-01-2017, 23:35:33
    #6
    Kurumsal Üye
    Duolingo ve Lingusta önerebilirim. Onun haricinde skype gibi programlar üzerinden yurtdışındaki insanlar ile görüşmek daha faydalı olur elbette.
  • 19-01-2017, 12:27:46
    #7
    I do not know english. Ezberle bunu derdini anlatacak kadar bilmiş olursun.