• 09-05-2008, 08:15:02
    #1
    Koşmaya yeni başlamıştı adımlarım

    Düştüm,

    Bebeğim bir yana,

    Gülüşlerim bir yana.

    Anneme baktım,

    Yoktu!



    Başımda yabancı bir adam

    Küçücük göğsümde kocaman elleri

    Sakalları deldi geçti

    pespembe tenimi.



    Anne, anneeeeeeee. ...



    Bir oyun sandım

    Elleri kara kara 'öcü' amcalarmış

    Bir emzik düğümünde

    yarıldı bedenim



    Altımı ıslattım sandım

    Kan kaybında Boğuldu insanlık!



    Bebektim

    Çocuk olacaktım



    Abla olacaktım



    Altımdaki bez çıkmadan,



    Kadın oldum bir buçuk yaşında...



    ADAM OLDUMU o amca

    bedenimde ???



    Öğretin bana; kendi suyumu kendim alamazken



    Nasıl sulayacağım bedenimde ölen çiçeği!!!

    Ben kadın olmak istemedim



    Ben dünyaya da gelmek

    istememiştim ki!



    Anneeeee... babaaaaa....



    Işığı açın!



    Uzanamıyorum!

  • 09-05-2008, 09:17:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ne kadar ******** ve adi mahlukatlar bunlar ya.

    yaratılanı sev yaratandan ötürü ama bu hayvanları sevmek yerine sevmek en insancası.

    tüylerim ürperdi okuyunca, tşk özkan
  • 09-05-2008, 09:20:13
    #3
    Çok kötü oldum ya.Tüylerim diken diken oldu.Sağol paylaştığın için.
  • 09-05-2008, 09:26:00
    #4

    burak_cezaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kötü oldum ya.Tüylerim diken diken oldu.Sağol paylaştığın için.
  • 09-05-2008, 12:54:43
    #5
    Tamamen rezillik işte...Bunu yapanların ar damarı çatlamış
  • 09-05-2008, 14:55:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bir kız arkadaşım yollamıştı çok kötü cidden ya
  • 09-05-2008, 15:33:35
    #7
    offf offff belalarını versin bu şerefsizlerin.
  • 09-05-2008, 15:36:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    topunu allah ıslah etsin. özkancım burda yayınladığın için saol..