• 14-12-2016, 01:21:50
    #1
    Teşekkürler.
  • 14-12-2016, 03:16:40
    #2
    Kısaca özet nedir ? Kimsenin bunu baştan sona okuyacağını sanmıyorum. Tüm gün oturup bunumu yazdınız ?
  • 14-12-2016, 03:27:35
    #3
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısaca özet nedir ? Kimsenin bunu baştan sona okuyacağını sanmıyorum. Tüm gün oturup bunumu yazdınız ?
    Keşke özet yazabilecek akıl ve durumda olsamda uzun bir yazı yazıp özetleyeeceğime direk kısa bir şekilde açabilseydim konuyu.
  • 14-12-2016, 03:32:17
    #4
    Özet çıkarabilecek biri çıkar elbet...
  • 14-12-2016, 03:33:51
    #5
    Yazayım sevgili dostlar. Kısacası kafayı yedim,

    Meteliksizim,korkağım,akılsızım,sorumsuzum ve kafayı tırlatmak üzereyim sanırsam
  • 14-12-2016, 03:43:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özet çıkarabilecek biri çıkar elbet...
    Özet : Tükenmişlik sendromu
  • 14-12-2016, 05:14:47
    #7
    Sebepsiz yere kafayı sıyırıyorsunuz kusura bakmayın.
    Sizin meseleniz dert değil. Derdin tillahını anlatırım size kendinizden utanırsınız.

    Böyle komik sebepler yüzünden kendinize yazık etmeyin. Ailenize yazık etmeyin. Gidin elinizi yüzünüzü yıkayın. İnançlı biriyseniz namaza yönelin.
    Sonra oturup düşünün benim kafayı sıyıracak kadar ne büyük derdim var diye.

    Bu soğukta sokakta mı yaşıyorsun?
    Yemek alacak paran mı yok?
    Elini ayağını mı kaybettin?
    Ailen mi yok?
    En önemlisi kalbin atmıyor mu? Bak her gün haberlerde Halep'i görüyoruz. Bir otur şükret. O TV'lerde gördüğümüz hale mi düşelim şükretmek için?

    Şükret kardeşim.
    Karnın doyuyor, elin ayağın tutuyor. Bir evin bir ailen var. Yaşıyorsun.. Şükret.