• 16-11-2016, 03:29:02
    #1
    Herkese iyi geceler. Buraya yazma amacım tamamen biraz sakinleşmek ve birtakım şeylere anlam verebilmek.

    Ben mühendislik öğrencisiyim 7. katta bir apart dairede 2 arkadaş kalıyoruz. Ben ömrü hayatımda görmediğim yaşantı stillerini birkaç gün içerisinde şu alt katımızda kalan katıksız pezev*nk öğrencilerde gördüm. Arkadaş vize haftasındayız adamlar öyle bir bağırarak konuşuyor ki tüm sohbetleri nakış gibi beynime işleniyor. Uluyorlar evet yanlış duymadınız durmaksızın uluyorlar sarhoş oldukları belli. Bir kaç kızın kahkaha sesleri sürekli geliyor sürtük diye bağrışıyorlar. Üst kattan sopayla vuruyorum bana yavaş olun layn diye bağırıyorlar , böyle bir yüzsüzlük var mi ? ellerim ayaklarım titriyor resmen sesten gram ders çalışamıyorum , En sonunda Allah ım affet diyerek sarıldım bıçağa aşağıya gidecektim ki arkadaş tuttu zor sakinleştim. Şuan 3. çayımı içerken yazıyorum bunları. 2 3 saatin sonunda Sesleri kesildi gibi sanırım sızdılar. Ben böyle bir şeyi ilk defa yaşıyorum. İki tokat çaksan yarısı boşa gidecek keko tiplerle uğraşmak istemiyorum. Ev sahiplerini 2 kez aradım adam uyardım dedi sonuç hala aynı. Evlerini bassam haneye tezavüzden ben suçlu olucam. Polisi arasam gelene kadar susarlar yine polisi meşguliyetten kabahat bana kalır. Arkadaş da yalvarıyor abi nolur arama diye ben napayim simdi , Arkadaşa dedim yarın taşınıyoruz. Ne olursa olsun eşyaları sırtlanıp ev arıyoruz. Bu böyle olmaz. Daha yeni taşındık kış günü ama yapacak birşey yok ev arayacağım yarın. Ben bu yaşıma (25) geldim memleketimde bugune kadar ne bir komşumu rahatsız ettim nede bir saygısızlık yaptım. Ama ben böyle birşey görmedim arkadaş bunlar farklı bir yaratık. Allah bunların analarına babalarına yardım etsin dahada birşey demiyorum. Sinirsel reaksiyon yaratacak haplar kullanıyorum roacctune gibi bunlarında beni kötü yola düşürmesinden korkarak sürekli kendimi sakinleştirici motivasyon konusmaları yapıyorum. Şuanlık durum bu.

    Öğrenci arkadaşlardan ricam toplu hayat ikame ettirdiğiniz bir yerde Allah , Muhammed aşkına akşamları odalarda ses yapmayın. 65 Desibel kuralına uyun , kul hakkı yemeyin. Saygılı olun. Alkolu gö*ünüzle içmeyin. okuduğun için teşekkür ederim nokta
  • 16-11-2016, 09:10:54
    #2
    Şu ara aynı sıkıntıyı bizde çekiyoruz hocam, gerçi öğrenci meselesi değil.
    Yeni evli çift, yatak odası takımı umarım istikbal değildir. Çok adi maldan yapılmış.
    Şimdi gidip ne diye uyarsam düşünüyorum.
  • 16-11-2016, 09:18:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    arayın polisi olsun bitsin , neyin tribine girip bıçağı aldım iniyorduma girdiniz ki.

    Ben sesten ziyade yaşam tarzlarından rahatsız olduğunuz için ön yargılı davrandığınızı tahmin ediyorum. Sorun sadece ses yapmalarıysa çözüm gayet basit, 155.
  • 16-11-2016, 09:24:08
    #4
    Özellikle eğer ki Roaccutane (zoretanin veya benzeri) ilaçlar bir çok insanda sinirlere neden olur, hatta zaman zaman kısa süreli kendinizi bildiğiniz halde intihar düşüncelerine bile neden olabiliyor ondan dolayıdır belki bu siniriniz.

    Ancak şöyle bir durum var, insanların özel hayatlarını dışarıda yaşayamadıklarından dolayı aslında bu durum doğuyor, polisi aramanız size bir şey kaybettirmez arayabilirsiniz adınızı veya nerede oturduğunuzu sormuyor zaten sizi fişlemiyor yani korkmayın.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:24:08 -->-> Daha önceki mesaj 09:22:51 --

    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ara aynı sıkıntıyı bizde çekiyoruz hocam, gerçi öğrenci meselesi değil.
    Yeni evli çift, yatak odası takımı umarım istikbal değildir. Çok adi maldan yapılmış.
    Şimdi gidip ne diye uyarsam düşünüyorum.
    Hocam kapılarına gidip tabii adama söyle sen yinede ''yatakta biraz daha sakin olabilir misiniz?'' acaba diyebilirsin bence

    Ama dikkat et adam o hışımla sana bişey yapmasın.
  • 16-11-2016, 09:33:08
    #5
    CasperPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle eğer ki Roaccutane (zoretanin veya benzeri) ilaçlar bir çok insanda sinirlere neden olur, hatta zaman zaman kısa süreli kendinizi bildiğiniz halde intihar düşüncelerine bile neden olabiliyor ondan dolayıdır belki bu siniriniz.

    Ancak şöyle bir durum var, insanların özel hayatlarını dışarıda yaşayamadıklarından dolayı aslında bu durum doğuyor, polisi aramanız size bir şey kaybettirmez arayabilirsiniz adınızı veya nerede oturduğunuzu sormuyor zaten sizi fişlemiyor yani korkmayın.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:24:08 -->-> Daha önceki mesaj 09:22:51 --



    Hocam kapılarına gidip tabii adama söyle sen yinede ''yatakta biraz daha sakin olabilir misiniz?'' acaba diyebilirsin bence

    Ama dikkat et adam o hışımla sana bişey yapmasın.
    Bir çözüm bulacağım akşam hocam, gidip uyarmaya kalksam aksi bir laf etse bir şey diyemem.
  • 16-11-2016, 09:35:12
    #6
    Her zaman demişimdir, yatak odasının malzemesinde demir ağırlıklı olsun. Ayrıca süspansiyon ve esneme yaylarıda ilave edilmeli
  • 16-11-2016, 09:46:23
    #7
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arayın polisi olsun bitsin , neyin tribine girip bıçağı aldım iniyorduma girdiniz ki.

    Ben sesten ziyade yaşam tarzlarından rahatsız olduğunuz için ön yargılı davrandığınızı tahmin ediyorum. Sorun sadece ses yapmalarıysa çözüm gayet basit, 155.
    Kardeşim banane milletin yasam tarzından gelip yerimde 10dk dursan anlarsın bizimde kız arkadaşımız var ama sürtük diye yarım saat bağırıp kahkahalar attirmiyoruz alt katları boş diye zıvanadan çıktılar beni rahatsız etmeye hakları yok polisi arıycam yanımdaki çocuk 18 yaşında daha yeni üniversiteli korkuyor abi arama üstümüze kalır diyo yalvarıyor ben napıyim simdi mecbur evden çıkıcam gelip on yargıdan bahsetmişsin bi dahakine ses kaydı alayim bak bakalım on yargı miymis , davulun sesi uzaktan hoş gelir..
  • 16-11-2016, 10:03:55
    #8
    Güzel kardeşim aynısını ben yaşadım. Senin kadar sabırlı bi insan değilim. Sözde hepsi artist, çok delikanlı 5 kişi yaşıyorlardı o gün belkide 10 dan fazla insanla inanılmsz gürültü yapıyorlardı indim aşşağıya susturmak için değil kavga etmek için, kapıyı açar açmaz ilk söyledikleri şey özür dilemek oldu. Ses falan kesildi. Bunlar dayaktan sopadan anlar başka türlü susturamZsın


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 16-11-2016, 11:50:38
    #9
    ekşicilerin şu konuya yazdığı saçma sapan alakasız şeyleri ciddiye alıp da iyice sinirlerinizi bozmayın , bunlar bundan zevk alıyor.