Merhaba arkadaşlar.
Enpara müşterisiyim. Fakat Finansbank evimin 1 sokak altındaki şubesini kapattı ve bulunduğum yerde atmside yok en yakın atm 1,5-2 km mesafede.Tüm işlemlerimi enpara ile hallediyordum çokta memnundum fakat atm problemi can sıkıcı hale geldi. Ankara soğuğunda en yakın finansbank atmsine gitmek adamın canını çıkarıyor.
Bu yüzden enpara gibi hizmet sunan Garantione, yk nuvo, cepteteb arasında kaldım. Eğer kullanan varsa sizce hangisi enpara kadar problemsiz ve çağrı merkezi ile fazla uğraştırmaz ?
Garantione-YK Nuvo-Cepteteb Sizce Hangisi ?
12
●822
- 15-11-2016, 20:33:52Yorumunuz için teşekkürler hocam.nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2016, 20:42:57Garantinin internet bankacılığı kuveytturk ve yapikrediye kıyasla daha iyidir.
- 15-11-2016, 20:43:50vay arkadaş neden söylemiyorsunevileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen geldim kapalı olunca taa demete gittim. Garantione kullan dicem garanti atmsinde çok sıra oluyor.
- 15-11-2016, 21:05:47Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Garantione ın hanesine 1 puan daha ekledim.serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Finansbank hiç olmadık sırada kaldırıp şubeyi götürmüş. 2 gün şubeye uğramadım bir baktım şube yok(baba akü yokwebhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
). İdare ederim falan dedim ama yok dayanamadım atm lazım oluyor. Bende demete gittim 2 atmnin suyunu çıkarmışlar birinin para kapağı zor açılıyordu(parayı zor aldım ağızından.) 1 hafta sonra gittim gene kapağı aynı. Finansbank atmlerini hiç umursamıyor en problemli atm kullanımım hep finansbankta oldu işin kötü tarafı kötünü iyisi atmler bizim buradaydı onlarda gitti. Büyük ihtimalle garantiye yöneleceğim. Atm sayısı fazla.

geçen geldim kapalı olunca taa demete gittim. Garantione kullan dicem garanti atmsinde çok sıra oluyor.
). İdare ederim falan dedim ama yok dayanamadım atm lazım oluyor. Bende demete gittim 2 atmnin suyunu çıkarmışlar birinin para kapağı zor açılıyordu(parayı zor aldım ağızından.) 1 hafta sonra gittim gene kapağı aynı. Finansbank atmlerini hiç umursamıyor en problemli atm kullanımım hep finansbankta oldu işin kötü tarafı kötünü iyisi atmler bizim buradaydı onlarda gitti. Büyük ihtimalle garantiye yöneleceğim. Atm sayısı fazla.