• 19-10-2016, 21:35:19
    #10
    Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alirsiniz hocam merak etmeyin, 1 ay once gecen mart iptalini verdigim fakat iptal olmayan bir servis benden 300USD cekmis, kendileri benim iptal talebi yapmadigimi soyleyip iade etmedi.
    yapikrediyi arayip hemen iptal talebi verdim, odemeyi geri aldim. biyerleri yiyorsa dava acarlar.

    tek problemi kartiniz iptal oluyor yeni kart geliyor.
    Ben hemen alamıyorum işte hocam . Ters ibraz açtık onun sonuclanmasını beklemek zorundayım ..
  • 01-11-2016, 00:19:16
    #11
    Hala gelişme yok maalesef .
  • 01-11-2016, 09:44:12
    #12
    Geçmiş olsun, ben bunun önüne geçebilmek için, ana hesapta para bırakmıyorum. Günlük birikim hesabı açıp paranızı orda tutun, ana hesapta para olmayınca olası bu tarz durumlarda çekim işlemi yapılmaz. Günlük birikimden gelecek parayı kullanmak istemezseniz de biriktirip çevrenizde ihtiyacı olan insanlara verebilirsiniz.
  • 01-11-2016, 10:44:15
    #13
    Enpara.com iletişim bölümüne sanal kart olayını getirmeleri için topluca talepte mi bulunsak?
  • 01-11-2016, 14:13:46
    #14
    srknyxl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara.com iletişim bölümüne sanal kart olayını getirmeleri için topluca talepte mi bulunsak?
    2 yıl önce bulundum bir gelişme yok yapmıyorlar.
  • 01-11-2016, 17:01:59
    #15
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, ben bunun önüne geçebilmek için, ana hesapta para bırakmıyorum. Günlük birikim hesabı açıp paranızı orda tutun, ana hesapta para olmayınca olası bu tarz durumlarda çekim işlemi yapılmaz. Günlük birikimden gelecek parayı kullanmak istemezseniz de biriktirip çevrenizde ihtiyacı olan insanlara verebilirsiniz.
    Eksi 750 ye kadar inme hakkım var hocam benim . Zaten para yokken cekmisler eksiye düsmüs .
  • 01-11-2016, 21:52:47
    #16
    3D onayı olmadığı için geribildirim yaptığınızda parayı alırsınız.