Merhabalar, benim şu anda hali hazırda bir şirketim var şirketi babam ve kardeşim idare edebiliyor imza yetkisi bende fakat ben olmadığımda vekaletnamem var kardeşim imzalıyor. Benim amacım şu burada 1 kişi fazla boş duruyorum. Boş durmaktansa bu boşluğu yurt dışında bir ülkede birikim yapacak şekilde tamamlamayı hedefliyorum.

Yurt dışı derken uçmaya gerek yok. Girişi kolay ucuz ülke şart.

Aklımda gürcistan batum var. İş olarak orada türk şirketleri var orada tanıdıkta var onlar ile iletişime geçip beni yanlarına aldırabiliriz. Amacım birikim yapıp oradan aldığım paranın yarısını buraya havale etmeyi bizimkilere destek 1 3 bir şeyler göndermek. Sizce neresi olur gücü mantıklı mı? Bu gidiş için 5bin tl ayırabilirm başlangıç için ev yol kira için işe başlayana kadar.

Fikirleriniz benim için çok değerli.

Saygılarımla