Cam giydirme ve tabela vergisi hk.
3
●3.298
- 24-09-2016, 23:47:14Merhabalar yaklaşık 4 yıldır home ofis olarak devam ettirdigim firmamı bir büroya taşıma zamanı geldi diye düşündüm. Bugün bir yer buldum anlaştım inşallah yarın kontrat yapıp anahtarı teslim alıyorum fakat kafama takılan birşey var. Şimdi ofisin penceresini dışardan gözükmeyen yapışkan reklamla giydirmek istiyorum ve pasajın giriş kapısında 1x1m civarında bir tabela hakkım var. Bu 2 işlem için herhangi bir vergi ödemem gerekiyormu gerekiyorsa nekadarlık bir vergi bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi ?