• 24-09-2016, 23:47:14
    #1
    Merhabalar yaklaşık 4 yıldır home ofis olarak devam ettirdigim firmamı bir büroya taşıma zamanı geldi diye düşündüm. Bugün bir yer buldum anlaştım inşallah yarın kontrat yapıp anahtarı teslim alıyorum fakat kafama takılan birşey var. Şimdi ofisin penceresini dışardan gözükmeyen yapışkan reklamla giydirmek istiyorum ve pasajın giriş kapısında 1x1m civarında bir tabela hakkım var. Bu 2 işlem için herhangi bir vergi ödemem gerekiyormu gerekiyorsa nekadarlık bir vergi bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi ?
  • 26-09-2016, 13:59:44
    #2
    1 metre kare ve üstü vergiye tabi, belediyeye ödeniyor ama fiyatı oldukça uygundu, Google'dan bulabilirsin: "x belediyesi tabela vergisi" gibi. Cam giydirme iç mekan, pasajın dışında değil, bence o dahil olmaz gibi ama genede sonuçta ticari alan...
  • 26-09-2016, 16:30:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ortalama yıllık 90 tl civarı vergisi çıkar.
  • 27-09-2016, 00:24:12
    #4
    Platin üye
    Tabelanızı 100 cm x 100 cm yapmak yerine 95 cm x 95 cm yaparsanız vergi ödemezsiniz. Camlar konusunda da dışarıya görünmeyecekse sorun yok vergi ödemezsiniz. Ancak dışarıya görünecekse hepsini toplarlar 1 metre kareden fazla çıkarsa ödersiniz