• 28-08-2016, 21:03:29
    #1
    Merhaba,

    Sahip olduğum macbook pro retina bilgisayarı 2 gün evvel sahibinden e koydum, arayanlar soranlar vs oldu, neyse şu an r10'a bu konuyu yazmadan 2 saat evvel biri bana whatsapp üzerinden yazmış adam amerikan askeri ve nijeryada görev yapıyor, karısına alacakmış. Cihazı satın almak istiyor, tabi güven konusunu dile getirdim, önce parayı gönderebileceğini ardından paketi gönderebileceğimi belirtti, gördüğüm ve okuduğum kadarıyle iyi niyetli bir insan.

    Ama yani tuhaf geliyor bana, nijerya, amerikan askeri felan, sizce ne yapmalıyım ? Varmı kulağına bu tarz konu gelen ?
  • 28-08-2016, 22:13:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kısmet işi bu işler
  • 28-08-2016, 22:24:54
    #3
    Başka bir dolandırıcılık yöntemi. Önce ödemeyi göndereyim dedikleride size mail ile sahte bir dekont yolluyorlar. Para 2-3 güne geceçek uluslararası ödeme, banka tutuyor diye bir şeyler sallıyorlar. Hızlıca bir şeyler uydurup ayaküstü kandırmaya çalışıyorlar. Bu zamana kadar böyle bir satış yapan ne gördüm ne de duydum. Burada kilit nokta Nijerya hocam. Nijerya ile ticareti gördüğünüz an kaçın.
  • 28-08-2016, 22:27:11
    #4
    Şüpheli geldi. Bilemedim. Parayı önceden alsan dahi sonradan sıkıntı çıkarabilir, dikkatli olmak lazım.
  • 28-08-2016, 22:38:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bir Amerika'lı Amerika da konu da bahsi geçen ürünü 4/1 fiyatına almak var iken neden Türkiye de ki bir alışveriş sitesinden satın alsın ?
  • 28-08-2016, 23:05:36
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    memleketten al demedin mi? bide adamın sahibinden de ne işi var Türkçe yi ne ara öğrenmişte Türkiye den alışveriş yapıyor? Yoksa sizinle İngilizce mi konuştu?
  • 29-08-2016, 00:33:31
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana da zamanında denk geldi. Burada ve diğer yerlerde araştırdım ve yol verdim. Düşünme bile bence.
  • 29-08-2016, 00:40:37
    #8
    Nijerya Türkiye arası kargo zaten 1 jenerasyon üstünü alacak fiyat farkı karşılar

    Xperia Z3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-08-2016, 00:51:41
    #9
    Amerikada KDV bile yok arkadaş ne kadar mantıksız bir dolandırıclık yöntemi