• 28-08-2016, 20:32:01
    #10
    Hepinizden Allah Razı olsun. Yarın cenazesi kalkacak inşAllah. Asıl üzüldüğüm 16 yaşında olan kız kardeşenin çektiği vicdan azabı. Abisinin ve babasının onun yüzünden öldüğünü düşünüyor.
  • 28-08-2016, 22:56:26
    #11
    Allah rahmet eylesin.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi