Duaniza ihtiyacım var abilerim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Duaniza ihtiyacım var abilerim
10
●
648
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Duaniza ihtiyacım var abilerim
1
2
28-08-2016, 20:32:01
#10
Proteus
Hepinizden Allah Razı olsun. Yarın cenazesi kalkacak inşAllah. Asıl üzüldüğüm 16 yaşında olan kız kardeşenin çektiği vicdan azabı. Abisinin ve babasının onun yüzünden öldüğünü düşünüyor.
28-08-2016, 22:56:26
#11
constantine38
Allah rahmet eylesin.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler