• 04-08-2016, 20:39:31
    #1
    Arkadaşlar bizim tvde kanallar falan gitmiş vs sizdede bir sorun varmı ?
  • 04-08-2016, 21:17:07
    #2
    Şuan için bir problem görünmüyor.
  • 05-08-2016, 02:36:53
    #3
    Yemin ediyorum telefonziyonaaushrjhsrhr yumruk atacam

    beyler annem yaşli kadin fabrika ayarlarina döndermiş tv
    la gardaş bir kanal ekleyemiyoruz delirttim fittirdim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:36:53 -->-> Daha önceki mesaj 00:52:42 --

    Yahu bu kanallar nasıl geliyor arkadaşlar cidden bilgisi olan varmı
  • 05-08-2016, 08:43:48
    #4
    Hocam mod tuşu vardır ona basmıştır anneniz sakin olun. Ayarlarınız korunuyordur, siz kumandadaki tüm tuşları tek tek deneyin düzelecektir .