• 03-08-2016, 15:48:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ArkadaÅŸlar merhaba,
    ben 4 yıllık görsel iletişim tasarımı bölümü bitirdim mezun oldum belediyelerin veya devlet kurumlarının herhangi birinde grafiker veya türevleri bölümlerde nasıl görev alabilir iş bulabilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 03-08-2016, 16:32:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Belediye için sağlam torpil şart.
    Devlet dairesi ise; KPSS gerekir, ayrıca bir yakininin ilgili müdürlüğe çekeceği, "x şahsını sözlü mülakatta değerlendirelim, gereğini..." şeklindeki yazısı şart.
  • 03-08-2016, 16:36:29
    #3
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belediye için sağlam torpil şart.
    Devlet dairesi ise; KPSS gerekir, ayrıca bir yakininin ilgili müdürlüğe çekeceği, "x şahsını sözlü mülakatta değerlendirelim, gereğini..." şeklindeki yazısı şart.
    bunun puanlarına vs nerden ulaşabilirim devlet daireleri için olan
  • 03-08-2016, 16:43:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    CengiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun puanlarına vs nerden ulaşabilirim devlet daireleri için olan
    Hocam eğer öğretmenlik değil düz grafik bölümü ise pedagojik formasyon gerebilir diye düşünüyorum. Puanlara internetten ulaşılabilir.