ArkadaÅŸlar merhaba,
ben 4 yıllık görsel iletişim tasarımı bölümü bitirdim mezun oldum belediyelerin veya devlet kurumlarının herhangi birinde grafiker veya türevleri bölümlerde nasıl görev alabilir iş bulabilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Belediyede veya Devlet Kurumlarında Grafiker Olmak
3
●2.076
- 03-08-2016, 16:32:20Üyeliği durdurulduBelediye için sağlam torpil şart.
Devlet dairesi ise; KPSS gerekir, ayrıca bir yakininin ilgili müdürlüğe çekeceği, "x şahsını sözlü mülakatta değerlendirelim, gereğini..." şeklindeki yazısı şart. - 03-08-2016, 16:36:29bunun puanlarına vs nerden ulaşabilirim devlet daireleri için olanby_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2016, 16:43:13Üyeliği durdurulduHocam eğer öğretmenlik değil düz grafik bölümü ise pedagojik formasyon gerebilir diye düşünüyorum. Puanlara internetten ulaşılabilir.CengiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle