• 29-06-2016, 01:33:04
    #1
    https://youtu.be/my1QvTzoa3o


    Ölüdenizde sunset uçuşu yaptım çok güzel bir duygu paylaşmak istedim sizlerle
  • 30-06-2016, 00:47:36
    #2
    Geçen yaz yolcu olarak bende yaptım ama tek yapmanın keyfi çok ayrıdır kesinlikle. Ne kadar bir eğitim alıp yaptığınız ve ücret ödediniz acaba Tek uçmak için biraz araştırma yapmıştım eğitime 8 9 bin tl istiyorlardı.
  • 30-06-2016, 10:13:26
    #3
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yaz yolcu olarak bende yaptım ama tek yapmanın keyfi çok ayrıdır kesinlikle. Ne kadar bir eğitim alıp yaptığınız ve ücret ödediniz acaba Tek uçmak için biraz araştırma yapmıştım eğitime 8 9 bin tl istiyorlardı.
    Eğitimin ilk kısmını Thk tarafından aldım ikinci kısmıda 2000lira civarı ve yol yemek masrafları kalacak yer size ait o kadar fazla değil fakat kendi paraşütünüzü alacaksanız o paralara gelir.
  • 30-06-2016, 13:41:53
    #4
    Herkes Severde,İnsanlar Geçim Derdinde
  • 30-06-2016, 14:31:21
    #5
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes Severde,İnsanlar Geçim Derdinde
    İnsanlar yorulmiyim,k*çım ağırmasın,buram ağrımasın diye 1300tlye fabrikalarda çalışıcağına 3000liraya inşaatlarda çalışabilir herkesin seçimi kendi hayatını etkiler.
  • 30-06-2016, 14:36:03
    #6
    Valla ben uçaktan atlayış yaptım yok böyle bir heyecan
  • 30-06-2016, 14:41:18
    #7
    herkulhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar yorulmiyim,k*çım ağırmasın,buram ağrımasın diye 1300tlye fabrikalarda çalışıcağına 3000liraya inşaatlarda çalışabilir herkesin seçimi kendi hayatını etkiler.
    3000 Bin Tlye İnşaatta İş Varsa,Beni Yönlendirirmisin?
  • 30-06-2016, 15:37:22
    #8
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 Bin Tlye İnşaatta İş Varsa,Beni Yönlendirirmisin?
    Benim yönlendirmeme gerek yok hocam daha önce hiç inşaatta çalışmadıysanız amele yömyesi alırsınız,oda kafadan 70liradan başlıyor.3-5 ay tecrübe ettikten sonra 100lira yömye almamak mümkün değil.
  • 30-06-2016, 15:45:31
    #9
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes Severde,İnsanlar Geçim Derdinde
    Ben zengin bir ailenin cocugu değilim önemli olan hayali kurmak ve gerçekleştirme yolunda adım atmak ne kadar çok yol kat ettim biliyormusunuz maddi anlamda beni çok zorladı ama başardım devamınıda getiricem inşallah eğer insanın içinde varsa yapmak inanınki gerisi hikaye kafelerde çalışarak para kazandım teşekkürler bu arada yorumlarınız için