Türkiye`de internet yavaşladı, kullanıcı isyanda! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türkiye`de internet yavaşladı, kullanıcı isyanda!
14
●
1.018
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Türkiye`de internet yavaşladı, kullanıcı isyanda!
1
2
15-06-2016, 20:47:47
#10
Ulath
Batı bizi kıskanıyor
15-06-2016, 21:14:43
#11
WoodyWood
Dokunmadığınız ne kaldı beee
yazıklar olsun
15-06-2016, 22:56:31
#12
SHaReR
Sorun hala devam mı ediyor? Benim internet iptal durumda.
16-06-2016, 01:32:41
#13
KEMO
düzeldi gibi bende . modeme res atın
SHaReR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sorun hala devam mı ediyor? Benim internet iptal durumda.
16-06-2016, 16:24:09
#14
teknomag
Üyeliği durduruldu
Yavaşlık hala var
17-06-2016, 02:35:44
#15
DekanX
internet yoksa duble yol var.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler