Herhangi bir ikaz tabelası yoktu ki bunun için polisleri çağırıp tutanak tutturdum onların yazdıkları tutanak belgesi içerisinde tüm suçun yol yapımı ile sorumlu olan kurumda olduğunu belirten yazı var. Aldığım lastiklerin faturası + çekicinin makbuzu + polis tutanağı ile kazanılacak gibi gözüküyor. Kasko ile görüştüğümde ise ödemeyi yapabileceklerini lakin kaskomun patlayacağını söylediler. Sanırım dava ile uğraşmak istemedikleri için verecekler benim lastiklerin parasını sonra yansıtacaklar sonraki yenilemede birde lastiklerin yıpranma payınıda düşüyorlarmış
Belediye ile yaptığım görüşmede dava açmadan herhangi bir ücret ödemeyeceklerini belirttiler.
Dava açmak farz oldu sanırım. Hiç olmazsa bir örneği olur da kazanırsam herkes kendi belediyesine yolları düzelttirir