Elimde minik bir kütüphane oluşturacak kadar (bir koli dolusu) ortaokula giden çocuklara uygun, çoğu dünya klasiklerinden oluşan hikaye ve roman kitapları var. Öğrencilik yıllarımda toplayıp biriktirmiştim.
Zamanında okuyup kaldırdım bir köşeye. Yıllardır öylece bekletiyorum.
Kitapları toptan bir okula bağışlamak istiyorum. Var mı çevrenizde bir tanıdığınız bu konuda yardımcı olabilecek