• 09-06-2016, 16:35:52
    #1
    Merhaba,

    Elimde minik bir kütüphane oluşturacak kadar (bir koli dolusu) ortaokula giden çocuklara uygun, çoğu dünya klasiklerinden oluşan hikaye ve roman kitapları var. Öğrencilik yıllarımda toplayıp biriktirmiştim.

    Zamanında okuyup kaldırdım bir köşeye. Yıllardır öylece bekletiyorum.

    Kitapları toptan bir okula bağışlamak istiyorum. Var mı çevrenizde bir tanıdığınız bu konuda yardımcı olabilecek
  • 09-06-2016, 20:25:04
    #2
    Hocam şehrinizdeki bir köy okulunu ziyaret edip kendi elinizle teslim edebilirsiniz Hem nereye gittiğinden emin olursunuz.
  • 10-06-2016, 04:31:30
    #3
    helal olsun kardeşim
  • 10-06-2016, 11:33:44
    #4
    @isayasa Bulunduğum yerde okulların imkanları genel olarak iyi. Ama dediğinizde haklısınız. Çevredeki köy okullarına bi bakayım. Teşekkür ederim

    Misafir Teşekkürler. Birilerine faydası olursa ne mutlu bize
  • 28-06-2016, 02:36:24
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazı üniversitelerin gönüllülük kulüpleri bu tür faaliyetler yapıyor. Araştırıp onlarla da iletişime geçebilirsiniz.