• 06-06-2016, 20:30:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bu hafta içi doktorum çağırdı, Ankara Onkoloji Hastanesinde ameliyat olacağım.

    Hastanenin adını duyan nedense hep kanser misin vb. sorular soruyor, ama değilim merak etmeyin

    İki omzumda tip 1 akromion ve instabil omuz var, omuzlarım kendiliğinden çıkmakta isteğe bağlı yada hafif darbelerde ağır kaldırmada çıkıyor ve bir anda kontrolü kaybediyorum.

    Doktora gittim bulunduğum şehirde ve Ankara'da bu hastanede bir doktora sevk etti. Doktor da sağolsun bayağı ilgilendi ve bu hafta ameliyat için kontrollerim var, sonrasında ameliyat olacağım.

    Bu durumu araştırırken ameliyatın hiç riski olmadığını öğrenmiştim fakat doktor bana %5 lik kısımda olduğumu ve sinirlerin olduğu bölüme müdahale yapılacağı, kötü bir durumda kolumu kaybedebileceğimi söyleyince tüm olay alt üst oldu.

    Dualarınızı bekliyorum, umarım bir kaç ay sonra geldiğimde tamamen iyileşmiş olarak gelirim Dua eden ve yorum yapan herkesten Allah razı olsun.
  • 06-06-2016, 20:50:59
    #2
    Geçmiş olsun.Keşke tek doktorla yetinmeseydiniz.
  • 06-06-2016, 21:00:56
    #3
    Allah yar ve yardımcın olsun hocam.
  • 06-06-2016, 22:37:33
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam tek bir doktor yerine bir kaç doktora sorsaydınız daha hoş olurdu.Allah yar ve yardımcınız olsun.Umarım güzel geçer ameliyatınız.
  • 06-06-2016, 22:55:39
    #5
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, bu hafta içi doktorum çağırdı, Ankara Onkoloji Hastanesinde ameliyat olacağım.

    Hastanenin adını duyan nedense hep kanser misin vb. sorular soruyor, ama değilim merak etmeyin

    İki omzumda tip 1 akromion ve instabil omuz var, omuzlarım kendiliğinden çıkmakta isteğe bağlı yada hafif darbelerde ağır kaldırmada çıkıyor ve bir anda kontrolü kaybediyorum.

    Doktora gittim bulunduğum şehirde ve Ankara'da bu hastanede bir doktora sevk etti. Doktor da sağolsun bayağı ilgilendi ve bu hafta ameliyat için kontrollerim var, sonrasında ameliyat olacağım.

    Bu durumu araştırırken ameliyatın hiç riski olmadığını öğrenmiştim fakat doktor bana %5 lik kısımda olduğumu ve sinirlerin olduğu bölüme müdahale yapılacağı, kötü bir durumda kolumu kaybedebileceğimi söyleyince tüm olay alt üst oldu.

    Dualarınızı bekliyorum, umarım bir kaç ay sonra geldiğimde tamamen iyileşmiş olarak gelirim Dua eden ve yorum yapan herkesten Allah razı olsun.
    Geçmiş olsun. Allah tez zamanda sağlığına kavuştursun hocam.
  • 06-06-2016, 23:06:13
    #6
    Allah tez vakitte şifa versin inşallah.
  • 06-06-2016, 23:10:19
    #7
    Allah yardımcın olsun hocam Allah şifa versin.
  • 06-06-2016, 23:12:10
    #8
    Ramazan hürmetine inşallah sağlığınıza kavuşursunuz. Ümidinizi kaybetmeyin.
  • 06-06-2016, 23:15:10
    #9
    geçmiş olsun