• 16-05-2016, 12:17:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    3571xxxxxxxx784 IMEI No'lu cihaz kayit disi oldugu icin 10/09/2016 tarihinde kullanim disi kalacaktir. Lutfen satin aldiginiz yere basvurunuz.

    Yukaridaki mesaj dun yine gelmisti fakat farkli imei vermisti o sefer bugun yine geldi bu seferde farkli imei telefon 3-4 senedir var.bende aceba sorun nedir hic basina biyle bi durum gelmis arkadas var mi
  • 17-05-2016, 15:51:11
    #2
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3571xxxxxxxx784 IMEI No'lu cihaz kayit disi oldugu icin 10/09/2016 tarihinde kullanim disi kalacaktir. Lutfen satin aldiginiz yere basvurunuz.

    Yukaridaki mesaj dun yine gelmisti fakat farkli imei vermisti o sefer bugun yine geldi bu seferde farkli imei telefon 3-4 senedir var.bende aceba sorun nedir hic basina biyle bi durum gelmis arkadas var mi
    Hocam telefonu nereden aldınız ?
  • 17-05-2016, 23:42:40
    #3
    Hacı Telefonu Aldığın Yere Gidiyorsun,Yeni İmei Atıyor.Sıkıntı Ortadan Kalkıyor.
  • 18-05-2016, 20:32:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    telefon kaç yıllık telefon ya lg satışı bile durdurdu

    @uzmangrafik;
    @Metins;
  • 18-05-2016, 21:01:37
    #5
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon kaç yıllık telefon ya lg satışı bile durdurdu

    @uzmangrafik;
    @Metins;
    O Zaman Git 20 Tlye İmei Attır Telefona,Kullanmadığın Eski Bozuk Telefon Varsa Onun İmei Numarasını Telefona Atabilir.
  • 18-05-2016, 21:43:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O Zaman Git 20 Tlye İmei Attır Telefona,Kullanmadığın Eski Bozuk Telefon Varsa Onun İmei Numarasını Telefona Atabilir.
    gelen mesajdaki imei benim değil ki
  • 18-05-2016, 22:34:00
    #7
    imei attırmak yasa dışı değil mi?
  • 19-05-2016, 11:06:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imei attırmak yasa dışı değil mi?
    gelen mesajtaki imei benim değil zaten
  • 19-05-2016, 11:54:19
    #9
    Google playde IMEI değiştiren uygulamalar var zaten arkadaşa yanlış msj gelmiş bisey olmaz