• 23-04-2016, 16:06:57
    #1
    Arkadaşlar selam, şu ikisi arasında çok fark var mı? 2gb ekran kartı gerçekten çok önemli mi mesela after effects işleri yapacaksak ya da photosop falan diyelim

  • 23-04-2016, 16:13:59
    #2
    Onursal Üye
    Eğer aceleniz yoksa haziran ayını beklemenizi öneririm.WWDC 2016 konferansında yeni macbooklarda yer alacakmış.
  • 23-04-2016, 16:37:15
    #3
    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer aceleniz yoksa haziran ayını beklemenizi öneririm.WWDC 2016 konferansında yeni macbooklarda yer alacakmış.
    Hocam Haziran'da tanıtılır, Eylül'de anca gelir falan baya süre var yani arada
  • 25-04-2016, 13:17:22
    #4
    2gb ekran kartı oolmayan modeli alınmış bulunuyor bana şu an ama acaba pişman olur muyum ilerde? var mı yorum yapabilecek olan.

    çizim falan yaptığım yok mac'de ama ilerde yapabilirim belki