• 15-04-2016, 16:58:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar arkadaşlar ürün çekimi yapacağız sizce ne almalıyız
  • 15-04-2016, 17:09:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    g4 iyi hocam bence yeterli gelecektir
  • 15-04-2016, 17:53:13
    #3
    Samsung S7 Edge
  • 15-04-2016, 18:51:10
    #4
    Samsung S7 Edge inceledim mağazada otomatikte mekan içinde çok iyi çekti.Eğer dış mekan çekimi de aynı oranda iyiysen favorim benim.
  • 15-04-2016, 19:02:33
    #5
    Xperia Z3 Kullanıyorum.1/2,3 inç 20,7 MP Exmor RS™ sensör, ISO 12800, Akıllı Etkin Mod ile SteadyShot™, 4K video kaydı Yapıyor.
  • 15-04-2016, 19:11:20
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    samsung S7
  • 15-04-2016, 19:33:14
    #7
    Samsung S7 Edge kullaniyorum kamerasi mukemmel
  • 15-04-2016, 20:10:08
    #8
    Nokia lumia 1020 kamera açısından iyi bir cihazdı, şuan onu geçen rakipleri vardır belki.
  • 15-04-2016, 20:47:47
    #9
    s6 kullanıyorum, on numara. s7'yi denemedim ama kalitesinden şüphem yok