Neden, Niçin nasıl Şehit veriyoruz ?
10
●958
- 16-04-2016, 22:34:33İşin strateji boyutunu herkes es geçmiş. Ufak bir iç savaşın içerisindeyiz. Kolluk kuvvetleri sürekli bir çatışma içerisinde ve maalesef bu olaylar video oyunlarında ki gibi olmuyor arkadaşlar. Bu devirde herkes savaşçı artık. Adam doğuda savaşıp tecrübe kazanıyor ve ülkemizde terör estirmeye geliyor.
Türkiye'de savaş alanına sürülecek asker çok fakat nokta atışı operasyon yaptıracak komutan çok az. Önemli olan bu kadar şehit verilirken bu işin sonunda askeri geleneklerimiz, prensiplerimiz ve tecrübelerimiz ne kadar gelişecek? Bir sonra ki dalgaya ne kadar hazır olacağız?