R10 Ailesi Real Gerçek İşleri Neler ?
171
●12.780
- 12-05-2016, 16:40:13Eskiden benim de bir işim vardı. Aldığım düşük maaşla mutlu yaşıyor ve akşam yastığa başımı koyduğum da huzurla uyuyordum.
Şimdi kendi sitelerim üzerinden hayatı idame ettiriyorum. Maddi olarak pek bi sıkıntı yok ama akşam huzurla uyumayi özledim. Aldığım maaşla ay sonu nasıl getireceğimi hesaplamayi özledim.
Şimdi tekrar maaşlı bir işe dönmek adamı yorar. (Bu arada meslek; para mevzulari)
Siz siz olun son noktaya kadar işinizi yapın. İsterseniz internetten ayda 20 bin kazanın ama işinizi yapın. Kafanız daha rahat olur ve uyursunuz.
Para var huzur yok vesselam😎
. balıkadam, fotoğrafçı. 5-10 sene sonra da pilot olmak istiyorum hayırlısı