• 02-04-2016, 00:48:09
    #1
    Evet beyler ve bayanlar. Hotmail'i nasıl bilirdiniz?

    Ben şahsım adına iyi bilirdim. Her ne kadar eski sıklıkla maillerimi kontrol etmesem de aldığım önemli bir kaç mail için arada sırada kontrol ediyorum. Ama şu anda girmeye çalışıyorum Bir türlü giremiyorum. Sayfa mobil sayfası gibi çıkıyor ve sürekli reset atıyor sayfaya.

    En lazım olduğu zaman da zaten bozulacağı tutar. Bu sorun tek bende mi yoksa sizde de var mı?
  • 02-04-2016, 01:08:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bende basligi gorunce hotmail kapanmis sandim.

    Sorun sizden kaynakli outlook.com uzerinden giris yapmayi deneyin
  • 02-04-2016, 01:10:28
    #3
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Thunderbird'den Hotmail hesabına bağlanıyorum. Sizde bir sorun olabilir mi?
  • 02-04-2016, 01:38:51
    #4
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende basligi gorunce hotmail kapanmis sandim.

    Sorun sizden kaynakli outlook.com uzerinden giris yapmayi deneyin
    İkisi de aynı maalesef.

    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Thunderbird'den Hotmail hesabına bağlanıyorum. Sizde bir sorun olabilir mi?
    Onu denemedim.

  • 02-04-2016, 09:06:46
    #5
    Ekran çözünürlüğü yada tarayıcıyı tam ekran yapmıyorsunuz. Chrome mobil tarayıcı özelliğini de kapatsanız olur.