Evet beyler ve bayanlar. Hotmail'i nasıl bilirdiniz?
Ben şahsım adına iyi bilirdim. Her ne kadar eski sıklıkla maillerimi kontrol etmesem de aldığım önemli bir kaç mail için arada sırada kontrol ediyorum. Ama şu anda girmeye çalışıyorum Bir türlü giremiyorum. Sayfa mobil sayfası gibi çıkıyor ve sürekli reset atıyor sayfaya.
En lazım olduğu zaman da zaten bozulacağı tutar. Bu sorun tek bende mi yoksa sizde de var mı?
Hotmail'i nasıl bilirdiniz? İyi bilirdik
4
●450
- 02-04-2016, 00:48:09
- 02-04-2016, 01:38:51İkisi de aynı maalesef.Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu denemedim.Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2016, 09:06:46Ekran çözünürlüğü yada tarayıcıyı tam ekran yapmıyorsunuz. Chrome mobil tarayıcı özelliğini de kapatsanız olur.