Merhaba arkadaşlar, uzun süredir lol oynamıyordum fakat arkadaşlarla oynamayı planlıyoruz bu akşam. Fakat PvP oynamak için 3 level veya üstü hesap olması gerekiyor. Acaba kullanmadığınız 3 level veya üstü hesap olan varsa verebilir mi ? Yani hero felan hiç önemli değil pvp atabileyim yeter. Eğer elinde olan varsa hayrına verebilirse çok makbule geçer. Teşekkür ederim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:46:43 -->-> Daha önceki mesaj 16:24:24 --
günceldir
3 Level veya üstü LoL Hesabı aranmaktadır
0
●262