S.a
Konu başlığına bakıldığında hiç düşündünüz mu ölmeyi veya ben mi çok düşünüyorum.
Yada hep garibanlar mi düşünüyor ölümü anlayamadım..
ölüm ¿
18
●1.085
- 09-03-2016, 13:25:34Mutlak gerçeklik olarak isimlendirilebilir. Kimisine göre ölüm "düğün günü" olarak benimsenmiştir. Korkan insanlar için binbir ardı kesilmez soruların yansımasıdır. Can olarak beden öleceği için, ölüm tektir. İnsandaki can ile hayvandaki can arasında fark yoktur. Bu yüzden bir sineği bile öldürürken düşünün derim...
- 10-03-2016, 11:58:02Üyeliği durdurulduinsan ve hayvanın ölümü arasında eşsiz bir fark vardır hocam bunun üzerine kar amacı gütmeyen kitaplar var okumanı tavsiye ederim.netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2016, 12:09:01A.s
Size ölümü düşündüren şey nedir? Maneviyat, maddiyat veya sağlık sorunu hangisi? Yada eşitsizlik adaletsizlik mi?
Belki klasik bir söz olacak ama hayat yaşamaya değer, sadece sizi bu düşünceye yönlendiren şeyler ile savaşmanız gerekir mücadele etmeniz gerekir. - 10-03-2016, 14:16:16Ölümü düşünmek güzel bence çünkü ölümü düşündüğünde yapacağın işlere davranışlarına daha dikkatli oluyorsun. Sevdiklerini kırmamaya daha dikkat ediyorsun. Bnce en önemlisi Allah'a daha çok şükredip daha çok takvalı davranıyorsun. Rabbim bizleri doğru yolda daim eylesin İnşaAllah