• 07-03-2016, 23:03:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    S.a

    Konu başlığına bakıldığında hiç düşündünüz mu ölmeyi veya ben mi çok düşünüyorum.
    Yada hep garibanlar mi düşünüyor ölümü anlayamadım..
  • 08-03-2016, 00:00:12
    #2
    Ölüm kolay da asıl soru ölüme hazır mısın?
  • 08-03-2016, 20:50:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Günahın Çoksa Düşün Günahın Yoksa Namazını Felan Kılıyorsan Düşünme Öbür Dünya Daha Güzel Olacaktır
  • 08-03-2016, 23:00:43
    #4
    Kardeşim/abi , maneviyatla meşgul olsan aklına her ölüm gelince kendinden emin hissedersin, her an hazırlıklıymış gibi..
  • 09-03-2016, 13:25:34
    #5
    Mutlak gerçeklik olarak isimlendirilebilir. Kimisine göre ölüm "düğün günü" olarak benimsenmiştir. Korkan insanlar için binbir ardı kesilmez soruların yansımasıdır. Can olarak beden öleceği için, ölüm tektir. İnsandaki can ile hayvandaki can arasında fark yoktur. Bu yüzden bir sineği bile öldürürken düşünün derim...
  • 10-03-2016, 11:58:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlak gerçeklik olarak isimlendirilebilir. Kimisine göre ölüm "düğün günü" olarak benimsenmiştir. Korkan insanlar için binbir ardı kesilmez soruların yansımasıdır. Can olarak beden öleceği için, ölüm tektir. İnsandaki can ile hayvandaki can arasında fark yoktur. Bu yüzden bir sineği bile öldürürken düşünün derim...
    insan ve hayvanın ölümü arasında eşsiz bir fark vardır hocam bunun üzerine kar amacı gütmeyen kitaplar var okumanı tavsiye ederim.
  • 10-03-2016, 12:09:01
    #7
    A.s

    Size ölümü düşündüren şey nedir? Maneviyat, maddiyat veya sağlık sorunu hangisi? Yada eşitsizlik adaletsizlik mi?

    Belki klasik bir söz olacak ama hayat yaşamaya değer, sadece sizi bu düşünceye yönlendiren şeyler ile savaşmanız gerekir mücadele etmeniz gerekir.
  • 10-03-2016, 14:05:02
    #8
    millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan ve hayvanın ölümü arasında eşsiz bir fark vardır hocam bunun üzerine kar amacı gütmeyen kitaplar var okumanı tavsiye ederim.
    Misal?
  • 10-03-2016, 14:16:16
    #9
    Ölümü düşünmek güzel bence çünkü ölümü düşündüğünde yapacağın işlere davranışlarına daha dikkatli oluyorsun. Sevdiklerini kırmamaya daha dikkat ediyorsun. Bnce en önemlisi Allah'a daha çok şükredip daha çok takvalı davranıyorsun. Rabbim bizleri doğru yolda daim eylesin İnşaAllah