Ölümü düşünmek güzel bence çünkü ölümü düşündüğünde yapacağın işlere davranışlarına daha dikkatli oluyorsun. Sevdiklerini kırmamaya daha dikkat ediyorsun. Bnce en önemlisi Allah'a daha çok şükredip daha çok takvalı davranıyorsun. Rabbim bizleri doğru yolda daim eylesin İnşaAllah