Tesekkurler Hocam. Hocam antrenmanda içip eve geliyorum. Dışarı için lazım.
Hocam ağız kuruyken hele hiç içmeyin o vakit daha çok koku yapıyor. Ayrıca spordan sonra içmenizi hiç tavsiye etmiyorum fitness vs yapıyorsanız emeğinize yazık hocam.
Tavsiyeye gelirsek şekerli sakızlar oluyor bu naneli olur karpuzlu mesela ben bunları kullanarak kokuyu tamamıyla kaldırıyorum ortadan.
Hocam ağız kuruyken hele hiç içmeyin o vakit daha çok koku yapıyor. Ayrıca spordan sonra içmenizi hiç tavsiye etmiyorum fitness vs yapıyorsanız emeğinize yazık hocam.
Tavsiyeye gelirsek şekerli sakızlar oluyor bu naneli olur karpuzlu mesela ben bunları kullanarak kokuyu tamamıyla kaldırıyorum ortadan.
Ağız kuruyken zaten ağzın tadı iyice bozuluyor hocam öyle kullanmam. Fitness değil gittiğim spor. Tavsiye için tesekkur ederim