Selam Dostlar.. Bu sene inşallah sınavdan sonra liseyi bitiyorum ve üniversite için bi şeyler yapmak istiyorum. Maddi anlamda bana katkı sağlayabilecek bi şeyler yapmak istiyorum. Bana tavsiye edebileceğiniz şeyler var mı? Aklımda olanlar Intro satışlarına devam etmek, makale yazmaya devam etmek.
Site açıp adsense bağlamayı düşündüm ama şuana kadar hiç adsense onayı alamadım sizce mantıklı olur mu site açmak? 3 ay zamanım olacak ve 300 lira falan harcayabilirim. Şimdiden teşekkürler