SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güle güle kullanın. İlk izleniminiz nasıl?

Kılıf ve ekran koruma jelatini vs. ile ilgili yardıma ihtiyaç duyarsanız tavsiye konusunda yardımcı olabilirim.
teşekkürler gayet akıcı ve kullanışlı olmuş samsung arayüzünü sevmiyordum ama artık daha basit nedense tuşların ışıkları yanmıyor