• 21-01-2016, 12:26:12
    #10
    Şu forumda içleri ne kadar pis, leş kokan insanlar varmış bunu da gördük.
  • 21-01-2016, 12:28:35
    #11
    Cok ilginc yorumlar Allah Allah heralde ben farkli ulkede yasiyorum.
  • 21-01-2016, 12:33:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Üzüldüm desem yalan olur.
    Gezi olaylarında yaptıklarını ve söylediklerini unutmadık!

    Genede Allah Rahmet Eylesin.
  • 21-01-2016, 12:44:48
    #13
    Türkiye Cumhuriyeti'nin çağdaş, laik, barış yanlısı, ATATÜRK'çü bir iş adamıydı Mustafa Koç. Allah rahmet eylesin. Ölünün arkasından konuşmak ancak saygısızların, seviyesizlerin işidir. Müslüman geçinip, öteki dünyaya göç etmiş bir adamın arkasından alay edenlerden de hesap öteki dünyada elbet sorulur. Klavye müslümanları sizi.
  • 21-01-2016, 12:45:39
    #14
    Ne kadar paranız olursa olsun vakit geldiğinde bulunduğunuz vaziyet değişmeyecek zenginliğiniz sizi kurtarmayacaktır.

    Merhum dünyevi hayatında yaptıkları ahiret hayatında karşısına çıkacaktır iyi ya da kötü bunun karar verecek olan tarafı bellidir.

    Varsa üzüleni Allah bol sabırlar versin.
  • 21-01-2016, 12:48:14
    #15
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.youtube.com/embed/dQMPa7d6WFg

    --------------------



  • 21-01-2016, 12:49:53
    #16
    Bay_Keskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bülent Arınçtan Banane Ne Alaka?
  • 21-01-2016, 12:52:00
    #17
    KOZBA.NET
    İnsan ölümüne bile sevinen bir ülke haline geldik.
    Allah c.c rahmet eylesin.
  • 21-01-2016, 12:54:13
    #18
    İnsanların 13 yıldır nasıl kutuplaştıldığını ve ayrıştırıldığının bir örneğini daha yaşıyoruz. Yazık.....