• 20-01-2016, 13:53:38
    #1
    Bir e-ticaret sistemim var çok güzel kazandırıyor Elhamdülillah. Eşim ile birlikte yürütüyoruz ve bugün tayinimin çıktığını öğrendim. Bulunduğum ilden başka bir ile taşınacağım.

    Bütün veriler ortada olmasına rağmen saçma salak mesajlar alıyorum. Satış rakamı 25.000 TL iken adamın bana sorduğu soru ;

    - İnstagram hesabın kaç beğeni alıyor.

    R10 da satamayacağımı anladım. Başka hangi platformda kendime alıcı bulabilirim ?

    Satış Linki
  • 20-01-2016, 14:21:17
    #2
    *******

    SM-G531F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-01-2016, 14:25:37
    #3
    Hocam aslında burada alıcı varda (ben gibi) Satışta biraz daha sanırım kolaylık göstermeniz rahat olabilir. Tık diye çıkarılıp bu para vermek insanlara riskli geliyor örnek veriyorum yarısı peşin geri kalan şu kadar sürede falan gibi. Karşılıklı bazı maddeler konulup anlaşılırsa satıcı rahat bulursunuz bence.
  • 20-01-2016, 14:36:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Taksit sistemli (n11) gibi sitelerde çok iyi satıldığı iddia ediliyordu değerlendirebilirsiniz...
  • 20-01-2016, 14:42:16
    #5
    Mythos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *******

    SM-G531F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Orada da konum var hocam.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:41:32 -->-> Daha önceki mesaj 14:40:12 --

    Serhanas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksit sistemli (n11) gibi sitelerde çok iyi satıldığı iddia ediliyordu değerlendirebilirsiniz...
    alıcı bulduğum taktirde alıcıya bu şekilde kolaylık sağlanabilir tabiki. Lakin bu denli yüksek bir rakamdan n11 yada GG gibi sitelerin kesintisi çok olur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:42:16 -->-> Daha önceki mesaj 14:41:32 --

    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında burada alıcı varda (ben gibi) Satışta biraz daha sanırım kolaylık göstermeniz rahat olabilir. Tık diye çıkarılıp bu para vermek insanlara riskli geliyor örnek veriyorum yarısı peşin geri kalan şu kadar sürede falan gibi. Karşılıklı bazı maddeler konulup anlaşılırsa satıcı rahat bulursunuz bence.
    Hocam ben satış sonrasıda herşeyine kefilim. Her türlü destek de vereceğim.
  • 20-01-2016, 15:18:42
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında burada alıcı varda (ben gibi) Satışta biraz daha sanırım kolaylık göstermeniz rahat olabilir. Tık diye çıkarılıp bu para vermek insanlara riskli geliyor örnek veriyorum yarısı peşin geri kalan şu kadar sürede falan gibi. Karşılıklı bazı maddeler konulup anlaşılırsa satıcı rahat bulursunuz bence.
    Hocam 25 bin liraya hepimiz cok para diyebiliriz ama bu forumda cok iyi durumda olanlar var 190 bin liraya site satıldı hatta daha fazla satışlarda oldu onlar bile yarısı peşin filan demediler 25 binde benim için büyük para olsada çoğu insan için cok para olmayabilir.
  • 20-01-2016, 15:22:52
    #7
    telefon numaranızı alabilirmiyim ?
  • 20-01-2016, 16:49:58
    #8
    iyinet olabilir. Webmaster forumlarında satamıyorsanız. Başka yerde satmanızda zordur.
    Birde ufak bi ekleme yapayım lütfen olumlu eleştiri olarak alınız bu yorumu.
    İnstagram hesabı 50 bin tl site 10 bin tl demişsiniz. Ziyaretçiler % 80 goole, %20 sosyal medya demişsiniz.
    Fiyatlara bakılırsa %20 lik sosyal medyadan gelen kısım asıl alışverişi yapıyor. Diğer % 80 lik kısım neden az alışveriş yapıyor vs. Böyle sorular sebebiyle alıcıların aklı karışıyordur büyük ihtimal.
    İnşallah kısa sürede alıcısı çıkar sitenizin.
  • 20-01-2016, 17:09:56
    #9
    erayaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyinet olabilir. Webmaster forumlarında satamıyorsanız. Başka yerde satmanızda zordur.
    Birde ufak bi ekleme yapayım lütfen olumlu eleştiri olarak alınız bu yorumu.
    İnstagram hesabı 50 bin tl site 10 bin tl demişsiniz. Ziyaretçiler % 80 goole, %20 sosyal medya demişsiniz.
    Fiyatlara bakılırsa %20 lik sosyal medyadan gelen kısım asıl alışverişi yapıyor. Diğer % 80 lik kısım neden az alışveriş yapıyor vs. Böyle sorular sebebiyle alıcıların aklı karışıyordur büyük ihtimal.
    İnşallah kısa sürede alıcısı çıkar sitenizin.
    Hayır hocam Gelen hit için belirttiğim kısım sadece site için.

    İnstagram için hit ölçer bir şey yok ekstra olarak zaten adı üstünde ziyaretçiler diyorum. Siparişler değil Yanlış anladınız sanırım.