• 09-01-2016, 13:58:51
    #1
    http://www.radikal.com.tr/turkiye/4-...mpaign=turkiye

    ne düşünüyorsunuz bu konuda arkadaşlar? Ayrca eskiden böyle şeylerde askerlik hizmetini tamamlamış kişi isterlerdi, şimdi ise onu bile istemiyeceklermiş.
  • 09-01-2016, 14:54:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Memleket iyiye gidiyor hamdolsun
  • 09-01-2016, 16:44:08
    #3
    Bir arkadaşım 5 yıl çalıştı sonra ayrıldı şimdi itfaiyede memur oldu, avantajlarıda olabiliyor. Sözleşme şartlarına göre süreniz bitince devlet sizi bir kamu kuruluşuna yerleştiriyordu, hala öyleyse 4 5 sene katlanır insan. Kpss'ye bel bağlamak zor çünkü.
  • 09-01-2016, 17:12:14
    #4
    şuan 20li yaşlarımın başında olsam düşünmeden giderim. boşuna üniversite okuyup işsiz kalacağına kpss ile saçlarını beyazlatacağına (kazanacağının garantiside yok) git derim. sonuçta askere gitsen 1 yıl maaşsız asker olacaksın. en azından 5 yıl git 5 yıl bitince elinde bir ev bir düğün paran olur. tahminim bi 70 bin lira falan tazminat alırsın. 5 yılda da her ay 3 bin kenara atsan 180 bin lira yapar. etti sana 250 bin lira. tavsiye ederim. benden geçti artık. ama seneye bende pomem deneyecem.
  • 09-01-2016, 18:47:53
    #5
    çok değerli 5 arkadaşım vardı söz.er, gayette keyifleri yerindeydi.
  • 09-01-2016, 19:10:51
    #6
    İlanda Sadece İzmir İle Alakalı Haber Var.İstanbuldakiler Katılamıyormu? Başvurular Nasıl Yapılıyor? Hiçbirşey Belli Değil.
  • 09-01-2016, 19:17:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    20 Yaşını doldurmuş diyor hocam..
  • 09-01-2016, 19:41:44
    #8
    askere gitmeyenler sözleşmeli er oluyor. rütbesiz. askerliğini tamamlayanlar ise rütbeli oluyor. not olarak ekleyelim bunu da.
  • 09-01-2016, 21:39:53
    #9
    bende giderdim şahsen