• 14-12-2015, 17:10:08
    #1
    Merhabalar Arkadaşlar Antep Fıstığı Almak İstiyorum.Yalnız 1,2 Kg Değil 1 Çuval Şeklinde.İnternette Araştırma Yaptım.Fiyatlar Aşırı Pahalı Fiyat Konusunda Bilgi Almak İstedim.
  • 14-12-2015, 17:53:39
    #2
    İmkanınız varsa gidip yerinden alın 1 çuval az buz değil soyarlar adamı burada üç kuruş kar eklemek için
  • 14-12-2015, 19:26:19
    #3
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkanınız varsa gidip yerinden alın 1 çuval az buz değil soyarlar adamı burada üç kuruş kar eklemek için
    İstanbuldan Antepemi Gidiyim Fiyat Alayım Belki Uygun Birşeyler Söylenirse.İnternetten Alırım.Gerçi Bu Seferde Kargo Parası Tutucak Demi
  • 14-12-2015, 19:57:46
    #4
    dorleo alıyorum ben de her hafta 3 paket uygun olursa bende alabilirim.