• 10-12-2015, 14:21:25
    #1
    e-ticaretle uzun yıllardır uğraşan bir abimiz uzun uzun yazmıştı bu işe girmeyin. daha doğrusu çok paranız varsa öyle girin gibi bir yazı yazmıştı. Bu yazıyı bulamadım. link verebilecek varmı
  • 10-12-2015, 14:35:12
    #2
    Reveloper
    Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-ticaretle uzun yıllardır uğraşan bir abimiz uzun uzun yazmıştı bu işe girmeyin. daha doğrusu çok paranız varsa öyle girin gibi bir yazı yazmıştı. Bu yazıyı bulamadım. link verebilecek varmı
    https://www.r10.net/ecommerce-yazilim...-hakkinda.html
  • 10-12-2015, 15:03:11
    #3
    eğer o makaleyi okuyup daha önceden bu işi kafana koyupta yapmaktan vazgeçecekseniz asgari ücretli bi iş yerinde işe başlayın yaşayın gidin.
    o başarısız oldu diye sizde başarısız olacak değilsiniz.
  • 10-12-2015, 15:45:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    E ticaret çok farklı bir iş arkadaşlar. Distribütörlerle olan ilişkinden pazarlama şekline kadar binlerce nokta var üstünde durmanız gereken. Yetersiz bilgiyle ve sermayeyle girilmez. Her ürün satılmaz , her ürünle her pazara her kitleye girilmez. Kısacası zor iş. Ama imkansız mı ? Hayır. Bkz: adeksstore
  • 10-12-2015, 16:46:15
    #5
    yok hocam bu değildi yaw
  • 11-12-2015, 11:22:41
    #6
    yukarı