e-ticaret sitesi açmayın diye bir konu vardı
5
●371
- 10-12-2015, 14:21:25e-ticaretle uzun yıllardır uğraşan bir abimiz uzun uzun yazmıştı bu işe girmeyin. daha doğrusu çok paranız varsa öyle girin gibi bir yazı yazmıştı. Bu yazıyı bulamadım. link verebilecek varmı
- 10-12-2015, 14:35:12https://www.r10.net/ecommerce-yazilim...-hakkinda.htmlLinkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2015, 15:45:00Üyeliği durdurulduE ticaret çok farklı bir iş arkadaşlar. Distribütörlerle olan ilişkinden pazarlama şekline kadar binlerce nokta var üstünde durmanız gereken. Yetersiz bilgiyle ve sermayeyle girilmez. Her ürün satılmaz , her ürünle her pazara her kitleye girilmez. Kısacası zor iş. Ama imkansız mı ? Hayır. Bkz: adeksstore
- 10-12-2015, 16:46:15yok hocam bu değildi yawBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
