• 03-12-2015, 21:26:55
    #1
    Merhaba arkadaslar ziraat bankasi bosnadan para cekince ne kadar kesiyor bilgisi olan var mi


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 03-12-2015, 23:49:21
    #2
    Güncel
  • 03-12-2015, 23:57:33
    #3
    Her bankanın yurtdışında kestiği ücretler farklı oluyor sitelerinden bakman gerekiyor. Genelde %2-5 arası bir komisyonu var. Netten görebildiğim kadarıyla bir kişi Avrupa'da bir ülkede Ziraat bankasından para çektiğinde %3 komisyon verildiğini yazmış.

    Bosna'da Ziraat Bank var fakat o banka ile Türkiye'deki Ziraat bankasını bir tutmamanız gerekiyor. Normal bir şube gibi değil yurtdışındaki herhangi bir banka gibi olaya bakmanız gerekiyor. Çünkü oradaki Ziraat bankası bir şube değil Bosna'da faaliyet gösteren ayrı bir banka.