• 03-12-2015, 20:57:58
    #1
    Merhaba,

    Aramızda Turkcell bayisi veya çalışanı var mı ?

    Varsa pm den bana ulaşabilirse çok sevinirim önemli bir konu danışacağım.
  • 03-12-2015, 22:48:24
    #2
    @Turkcell var

    EDİT : Onuda banlamışlar