Arkadaşlar ordunun başından sonuna kadar bir çok ilinide kapsayan wifi hizmeti başladı ama girerken bizden TC mizi doğum tarihimizi isteniyor .
Sizce kullanılmalımı ??? güvenlik bakımından bir sorun teşkil edermi ?
Hocam internete girerseniz bir speed test sonucu paylasır mısınız ? birde tüm sitelere giriş açık mı ? gerçekten çok güzel bir hizmet sunuyorlar belediyecilik anlamında çok iyi Gelecek sonuçlar doğrultusunda bizim belediye başkanınında projeleri arasında vardı referans olarak ordu belediyesini gösteririm.
bizim burada bi cafe vardı aynı bu şekildeydi normal wirelesee bağlanıyor ama bir sayfaya bağlanmak isetdiğinde bu şekil tc ve doğum tarihi alıyordu bi sıkıntı olmadı bence netten yapılan bir işlemde yani dolandırıcılık vb işlemlerde takip amaçlı alıyorlardır hoş gerçi dolandırıcıların ellerinde kaç tc kimlik no var Allah bilir
Bu netler vasat durumda oluyor genelde yani bizim parkwifi var yani inst reflesh yapmak 1d sürüyor resimlerin açılması da öyle düşün. Ama arakdaşın dedeiği gibi hız testi bekliyoruz.. Ayrıca uygulama linkini göndersene bi bakayım
Bende Ünye'de denedim hız fena değildi 10 gün önce.
Arkadaşın dediği gibi bu bilgiler zaten adamlarda var ister ver ister verme.
Sadece kim nereye giriyor diye bilgi topluyorlar sanırım.
Hocam internete girerseniz bir speed test sonucu paylasır mısınız ? birde tüm sitelere giriş açık mı ? gerçekten çok güzel bir hizmet sunuyorlar belediyecilik anlamında çok iyi Gelecek sonuçlar doğrultusunda bizim belediye başkanınında projeleri arasında vardı referans olarak ordu belediyesini gösteririm.
girdik bakalım bilgilerimizi internet hızı şuan baya iyi durumda. ama daha çogu insan bilmezdir hizmete girdiğini elbet yavaşlar zamanla.